To prestiżowa nagroda za dbałość o opinię i satysfakcję Gości w branży hotelarskiej. Wybór zwycięzców opierał się wyłącznie na zweryfikowanych recenzjach, analizowanych przez eksperta w dziedzinie opinii, firmę TrustMate.
Każdy nominowany obiekt został oceniony na podstawie:
✔️ średniej ocen i liczby opinii,
✔️ sposobu, w jaki hotele odpowiadają na recenzje,
✔️ zaangażowania w budowanie relacji z Gośćmi.

Nominację do tej wyjątkowej nagrody otrzymało aż 30 obiektów w 3 kategoriach - hotel nadmorski, hotel w górach i hotel miejski.
Z dumą informujemy, że wszystkie 3 hotele z Grupy Hotele Nadmorskie zostały nominowane, a Hotel Unitral oraz Hotel Senator zajęły pierwsze i drugie miejsce w kategorii "hotel nadmorski". Nagrody odebrał Dyrektor Generalny Grupy Hotele Nadmorskie Grzegorz Szymański.
Dziękujemy za te wyjątkowe wyróżnienie. Uznanie naszych Gości to dla nas największa nagroda i motywacja do dalszego działania. Podziękowania należą się również wszystkim Pracownikom Hoteli Nadmorskich – to dzięki ich codziennej pracy, życzliwości i zaangażowaniu możemy tworzyć miejsca, do których chce się wracać.


