Łyk po zdrowie!

17 sierpnia 2016
17 sierpnia 2016

Podczas wakacji pozwalałam sobie na wiele. Gofry, lody, przekąski późnym wieczorem. Czas wziąć się w garść! Przygotowałam dla siebie i dla Was porcję zdrowych i napakowanych witaminami koktajli warzywnych. Szklanka takiego soku o poranku to zastrzyk energii na kolejne godziny. Uwierzcie mi, są pycha, a przy tym pomagają zrzucić wakacyjną oponkę, ponieważ są niezwykle sycące.

Krwiotwórczy, przeciwdziała nowotworom, bogaty w magnez, sód, potas i wapń, czyli KOKTAJL BURACZANY.

  • 300g buraków
  • 200g marchwi
  • 2 soczyste pomarańcze

Buraki i marchew miksujemy, dodając wyciśnięty sok z pomarańczy.

Wzmacnia odporność, działa antybakteryjnie, wspomaga trawienie, wzmacnia paznokcie i włosy, czyli uwielbiany przez wielu KOKTAJL MARCHEWKOWY.

  • pół kilograma marchwi
  • główka sałaty rzymskiej
  • świeży imbir

Marchew i sałatę miksujemy, dodając starty imbir.

Bogaty w potas, przyspiesza przemianę materii, wspomaga leczenie cukrzycy. Często dodaje się go do soków z marchwi lub buraków, czy zielony KOKTAJL OGÓRKOWY.

  • pół kilograma ogórków
  • pół cytryny
  • pieprz
  • sól
  • świeża mięta

Ogórki i miętę miksujemy, dodając wyciśnięty sok z cytryny z solą i pieprzem.

Do wyboru, do koloru! Szybkie, sycące, a przede wszystkim zdrowe! Do dna  [:)]

Newsletter
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij